liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Alla inlägg under april 2014

Av Vera - 28 april 2014 19:54

så här ser killarnas öronsnäckor ut och det är samma som dom hade på TMHtour!

Louis!

Harry!

Zayn!

Liam!

Niall!

#onedirection #theirnewin-earheadphones #onedirectionforever #directionerforever ♥♥♥♥♥


Av Vera - 26 april 2014 17:00

Hej nu så har deras You & I behind the scenes part 1 kommit ut!♥

Av Vera - 26 april 2014 09:25

Hej förlåt för att jag inte har skrivit på jättelänge på min 1D novell men nu tänkte jag skriva den igen! :)♥

Ur förra novellen Emilia sa att jag skulle komma snart för jag var ju nästan klar och jag åt min mat fort så att inte Harry skulle stå och vänta för länge och jag gick och diskade min tallrik besticken och dricksglaset och så nu var jag helt klar så jag gick fram till Emilia och sa - att jag inte visste hur länge jag skulle vara borta med Harry men hon kunde ju poppa popcorn och titta på någon film och jag kramde henne innan jag gick iväg med Harry och innan jag gick ut så sa hon - ha det så roligt!  och när jag hade gått ut så jag att Harry stod vid en svart  limousin.   Harrys perspektiv:Wow vad vacker Sara ser ut när hon går och jag gick ut ur limousin och öppade bildörren åt henne och sen så gick jag in igen i den svarta limousinen efter som jag har fixat en fin överraskning åt Sara för att vi ska fria att vi har varit ihop i ett år så det ska bli roligt att få se hennes min när hon får veta det när jag kommer att säga det till henne. Saras perspektiv: jag tittade ut igenom bilfönstret och såg några hus och en park som vi åkte förbi och sen så kollade jag på Harry och han brukar aldrig vara så här tyst det måste vara nått som han döljer för mig. Harry perspektiv: så nu är vi frame vid stället det är en jättefin strand men jag måste sätta på Sara en ögonbindel annars kommer hon att se redan nu vad jag har fixat för nått så när jag hade satt på hennes ögonbindel så hade jag sagt till min livvakt att han skulle säga exakt hur hon skulle gå för att komma fram till mig. Saras perspektiv: oj vad mörkt det blev men jag är inte rädd men Harrys livvakt säger att jag ska gå bara rakt fram en lång bit och sen så ska jag bara svänga lite till vänster och sen så får jag ta av min ögonbindel när jag är helt frame och när jag har kommit fram så ser jag Harry han sitter där och har något i handen och när jag har kommit fram till honom så ger han mig ett vackert guldhalsband som det står Sara på jag blir jätteglad och när jag ska fråga honom varför han ger mig ett sånt fint present så säger han " because it's our one year today" så han sa att han ville ge mig något fint som visar att vi kan lita på varandra och att vi båda vet vad vi gillar och jag går fram till Harry och ger honom en stor kram och en puss på kinden och jag sa "thanks so much for this gift Harry" och han sa "I bought it only for you baby and that you mean everything to me" vi la oss ner och tittade på alla stjärnorna på himlen och jag fick önska mig något när jag såg en fallade stjärna.



Av Vera - 25 april 2014 17:46

Hej just nu så är det dom här låtarna som killarna har övat in!

Inbäddad bildlänk

Av Vera - 25 april 2014 17:44

Hej idag så kommer deras nya singel ut You & I

Av Vera - 19 april 2014 19:16

Hej precis när jag nu loggade in på twitter så såg jag att jag hade fått några flera följare och en av dom var Harry Styles ifrån One Direction!♥♥ OMFG och han är den andra ifrån bandet som följer mig

Av Vera - 19 april 2014 16:07

Hej idag när jag var inne på min twitter så kollade jag vem som hade börjat följa mig på twitter och nu kommer det det är Niall Horan ifrån One Direction!♥♥♥♥♥ OMFG jag är så glad att han följer mig för det är första gången som någon ifrån bandet som följer mig!♥♥♥♥♥ 

Av Vera - 18 april 2014 17:00

Deras nya musik video har kommit ut!!!♥♥♥♥♥ OMG OMG och deras nya musik video äger! och vi directioner ska slå det rekordet och göra så att det bli ett nytt rekord!!  och 1. Refresh inte reply  2. Logga ut ifrån ditt youtube konto för annars så räknas det inte visningarna mer en gång!!

Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Skapa flashcards