liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

En novell med 1D - Moments del 15

Av Vera - 6 oktober 2013 20:45

Ur förra novellen

Emilias perspektiv: och efter jag hade svarat på Harrys fråga så gick vi tillbaks till deras lägenhet och jag gick till vardagsrummet och kollade om Sara var kvar där och det var hon hade bara sommat i Liams armar och jag tyckte att dom två såg så söta tillsammans så jag gick ut därifrån också gick jag in i köket och pratade lite med Zayn Louis och Niall jag tycker att dom säger roliga skämt och innan jag skulle gå ut därifrån så kom Harry och gick in i köket för att dra några dåliga skämt för att dom skrattade så mycket när Harry sa att vi två skulle ut och gå på en promenad och jag gick in igen till vardagsrummet och frågade Sara om hon skulle stanna kvar här med killarna eller om hon ville med mig hem och hon sa att hon ville gå hem så hon kysste snabbt Liam på munnen och gick in till köket och sa : Godbye guys och dom sa att vi fick komma över när vi ville och dom skulle skicka ett sms när dom skulle vara hemma igen för just nu så håller dom på med att öva inför in stora konster över hela europa men jag kommer ju att sakna Harry så mycket när vi hade kommit hem så skrev jag ett sms och skickade  till Harry: hej jag kommer att sakna dig så mycket som helst ♥

och efter några min så fick jag svar  från Harry: jag kommer också att sakna dig så mycket ♥ men jag lovar att vi måste hålla kontakten igenom att smsa och videochatta   till Harry: vilken dag kommer du att åka iväg?

från Harry: om en vecka så vi hinner att träffas :) nu måste jag gå till sängs men vi kan ju träffas på måndag om du vill?

till Harry: ja det går hur bra som helst på måndag och sov gott! och efter jag hade skickat iväg smset så gick jag också till sängs men innan så gick jag in till Saras rum och sa godnatt och sen så gjorde jag mig iordning och gick till sängs


Saras perspektiv: jag hade precis gått upp och gick ner till köket och gjorde iordning frukost det blev flingor med mjölk och medans jag satt där och åt så tänkte jag också på hur mycket jag kommer att sakna Liam jag ska nog smsa honom efter att jag har bytt om till mina vardags kläder så gick jag upp till mitt rum och tänkte på vad jag skulle skriva för nått till Liam  men nu så har jag kommit på vad jag ska skriva till honom  till Liam: hej det kommer att bli alldeles tom utan dig ♥  precis när jag hade skickat det så svarade han snabbt  från Liam: jag kommer att tänka på dig varje dag ♥ även fast vi kommer att vara långt borta på våra konster men jag kommer att smsa med dig och videochatta när jag och killarna inte är på en konster

 
 
Johanna

Johanna

7 oktober 2013 10:46

Hej!

Jättegullig blogg, även fast jag inte gillar 1D så gillar jag att läsa dina noveller o så :)

Kolla gärna in min och min kompis blogg :

peggyjojjo.bloggplatsen.se

Kram <3

http://peggyjojjo.bloggplatsen.se

Vera

7 oktober 2013 16:49

Sv: tack så mycket för att du besökte min blogg :) och visst så kan jag besöka eran blogg! ♥ :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vera - 1 februari 2015 09:30

Och idag så blir han 21 år gammal                  ...

Av Vera - 12 januari 2015 18:57

Idag så blir han 22 år gammal                    ...

Av Vera - 31 december 2014 23:19

Hej gott nytt år och hoppas att 2015 kommer att bli ett bra år! :)   ...

Av Vera - 24 december 2014 10:00

Idag så blir han 23 år gammal         #Louisbirthdayistoday #OneDirection #Louisbecomes23  #HaveagreatbirthdayLouis ...

Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Ovido - Quiz & Flashcards