liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Alla inlägg den 7 september 2013

Hej

Av Vera - 7 september 2013 19:57

jag är med i och tävlar om att bli veckans blogg! besök denna blogg om du också vill vara med och tävla klicka bara på länken stinasphotos.bloggplatsen.se för att komma till hennes blogg!


Av Vera - 7 september 2013 19:32

Ur förra novellen

Liams perspektiv: efter jag såg Saras svar så log jag och då så kom Harry och frågade varför jag ler så mycket - im just waiting for Sara och Harry - it will be fun to see Sara again och då efter Harry hade sagt det så kom Sara in till våran Studio där dom andra Louis Niall & Zayn pratade och berättade roliga skämt för varandra och det som inte Sara hade berättat för mig var att hon hade tagit med sig hennes bästa vän som heter Emilia


Saras perspektiv: alla verkar ha roligt och Emilia också det är ju första gången för henne som hon träffar One Direction och hon var helt lugn när pratade med alla killarna och Louis Niall Zayn Harry dom var runt omkring henne och dom ville prata med henne så mycket som möjligt


Emilias perspektiv: alla killarna är så snälla och nu så frågade jag killarna vad dom brukar göra när dom inte är i studion och spelar in nya låtar?   det var Louis som svarade - We just chill and playing games on tv och efter han hade sagt det så kom Niall och knuffade Louis bort från soffan där dom andra killarna satt och pratade med mig men det var en av killarna  som pratade lite extra mycket med mig och det var Harry


Harrys perspektiv: jag kan se hur dom andra killarna pratar hur mycket som helst med Emilia och jag ska försöka att prata själv med Emilia när inte dom andra killarna är i närheten så jag gick ut ifrån vardagsrummet och in till köket och öppnade kylskåpet och tog ur lite mat som jag skulle laga men innan jag började med maten så gick jag in i vardagsrummet igen och frågade - hey is everyone hungry? alla svarade ja såklart! så då gick jag in till köket igen och började med maten och då så kom Emilia in och frågade om jag behövde hjälp med något och jag sa - bring out plate drink glass and cutlery they are in the white cabinent behind you och Emilia gick och tog ner allt som behövdes till vardagsrumsbordet och hon tog också med sig in vita servetter








Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Skapa flashcards