liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Alla inlägg under september 2013

Av Vera - 30 september 2013 18:11

hej idag så fick jag one direction shower gel så nu har jag både body lotion och deras parfym :) ♥


   

Av Vera - 29 september 2013 19:46

Ur förra novellen

Liams perspektiv: jag gick fram till ett fönster i vardagsrummet och tittade ut och då så fick jag se att Emilia och Sara var på väg upp hit så jag gick fram till Harry som stod i hallen och väntade på att dom skulle komma och sa - they are here any minute och jag kunde se hur nervös Harry blev men jag sa åt honom att han skulle vara lugn så kommer det att gå bra så precis när jag skulle gå upp ur soffan så stod redan Emilia och Sara där i hallen och hon började att le när hon fick syn på mig och jag gick fram till henne och och kysste henne på munnen


Saras perspektiv: jag kunde se hur mycket Liam hade saknat mig och jag hade ju saknat honom jättemycket även fast det bara var 1 vecka sen som vi sist sågs och jag kysse honom tillbaks rätt så länge innan vi gick till vardagsrummet och satte oss i soffan och började att prata om vad vi båda hade gjort i helgen  Liam- sa att dom hade varit hemma i sina hemländer och hade hälsat på sina föräldrar och Liam sa - i want you to come with me to my country and meet my parents samtidigt som han sa det som han tittade djup in i mina ögon så jag blev knäsvag när han tittade på mig och jag kunde ju inte säga nej så jag sa - of course i want to be with you också kom Liam närmare och kysste mig längre på munnen


Harrys perspektiv: medans både Sara och Liam sitter i soffan och pratar så gick jag fram till Emilia som stod i hallen och frågade henne om inte vi kunde gå ut på en promenad så hon sa - sure och innan vi gick ut så sa jag till Zayn som satt i köket och pratade lite med Louis och Niall - Emilia and i'm just going out for a walk dom sa - have fun och dom skrattade också efter dom hade sagt det och jag blev ju generad men jag visste redan vad jag skulle göra när vi kommer tillbaks jag ska skämta med dom 3 och se hur länge dom orkar att höra på mina dåliga skämt och Emilia hade just precis för kanske 5 min sen hade gått ut ur ytterdörren och jag gick till dörren och låste den också var vi på våran promenad så gick jag fram till en bänk och Emilia satt så nära mig så jag tog av mig min jacka och gav den till henne och hon sa - thanks och jag visste inte vad vi skulle prata om så jag började att nynna på min och killarnas första låt som vi skrev tillsammans whats makes you beautiful och hon började att sjunga med mig och sen när vi hade sjungit den låten så tog jag hennes hand och frågade om hon ville umgås med mig någon gång hemma oss mig när inte dom andra killarna är hemma och hon sa att hon ville jättegärna komma över någon dag så att vi kan lära känna varandra bättre

Av Vera - 29 september 2013 10:06

Hej idag så ska jag bort till en som fyller år! men nu så kommer det en video med dom ♥



Av Vera - 28 september 2013 22:01

hej nu kommer det en rolig söt och gullig video med 1D :D ♥

Av Vera - 28 september 2013 16:15

hej jag får ej åka till 1D konster :( det var inte så biliga biljetter så mina föräldar tyckte att det skulle bli rätt så långt att bara åka dit så jag kommer nog aldrig att få träffa dom :/   

Av Vera - 27 september 2013 06:59

Ur förra novellen

Emilias perspektiv: precis när jag och Sara hade kommit hem igen så tog jag av min jacka och skorna och gick upp till mitt rum och tog fram min mobil och började tänka att tänka lite vad jag skulle skriva till Harry och precis när jag skulle börja skriva till Harry så fick jag ett sms där det står - Hej ska vi träffas idag? :) Hazza och såklart så svarade jag - javisst var någonstans?  Hazza- kom över till min och killarnas lägenhet kl 12:00 efter jag hade sett vad Harry hade skrivit så gick jag till min vita graderob som stod vid ett hörn i mitt rum jag plockade fram en gammal urtvättad T-shirt som det stod på hug me och ett par gamla slita jeans och ett par ljus blåa converse och gick ner till köket och tittade hur mycket klockan va den var bara 10:30 så jag hade gott om tid att äta min frukost det blev flingor med mjölk och en mjuk macka


Saras perspektiv: jag hörde att Emilia redna var uppe så jag gick upp och satte på mig en gammal T-shirt

och ett par shorts och mina vita converse och gick ner till köket där Emilia redan var färdig och var på väg att gå iväg för klockan var 11:45 och jag kunde gissa var hon skulle så jag frågade henne om jag kunde hänga med för jag ville träffa Liam och hon skickade ett sms till Hazza och frågade om jag kunde hänga med? och han svarade att det var helt ok att jag hängde med så vi båda två började att gå först ut ur huset och låsa dörren och sen så gick vi till killarnas lägenhet


Liams perspektiv: jag gick fram till ett fönster i vardagsrummet och tittade ut och då så fick jag se att Emilia och Sara var på väg upp hit så jag gick fram till Harry som stod i hallen och väntade på att dom skulle komma och sa - they are here any minute och jag kunde se hur nerövs Harry blev men jag sa åt honom att han skulle vara lugn så kommer det att gå bra så precis när jag skulle gå upp ur soffan så stod redan Emilia och Sara där i hallen och började att le när hon fick syn på mig och jag fram till henne och kysste henne på munnen

Av Vera - 22 september 2013 20:56

nu kommer det en rolig söt och gulig ♥ video med 1D


Av Vera - 21 september 2013 18:06

One Direction har gjort en ny låt som heter Diana och den är till alla fans där ute som skär sig inte mår så bra   och den är hur bra som helst :') jag gråter för det är dom som har gjort den och det är därför som jag är ett fan av dom


Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Skapa flashcards