liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Vera - 26 juni 2013 21:49

Ur förra novellen

Liams perspektiv: jag vill ju att dom andra killarna ska få träffa Sara så jag ska överraska henne jag körde till lägenheten där jag och killarna bor och precis när jag skulle öppna dörren så kommer Zayn- Hey Liam is she your girlfriend? Liam- no just a friend och jag sa - guys this is Sara och samtidigt jag sa det så kom Louis Niall Zayn och Harry fram till Sara och sa - Hey nice to meet you och Niall började direkt att berätta lite roliga skämt för henne och medans Louis Harry hjälpte mig att duka lite i köket och jag gjorde maten blev Pizza och innan Sara skulle komma in så tände jag lite ljus och jag bad killarna att säga till Sara att det var en överraskning och när hon kom in i köket så vart hon glad medans killarna var i vardagsrummet och jag tror att dom lyssnade lite då och då vad vi pratade om

 

Saras perspektiv: det var så gulligt av Liam att fixa en överraskning till mig och jag sa - it was sweet of you to fix a romantic dinner  Liam - can we go out on the patio and just talk?  Sara- sure :) 

 

Liams perspektiv: jag måste först gå och prata med Louis  och när jag var frame vid Louis så gick vi till hallen och jag frågade Louis - do you think  i should  tell Sara how i feel for her?  Louis- yes i think that you should do it och sen när jag fick veta vad Louis hade sagt så gick jag ut till altan och sa - Sara i`m in love with you  do you feel the same? Sara - of course i´m in love with you too och sen när jag visste att hon var kär i mig så gick jag lite längre fram och kysste henne på munnen

Tidigare månad - Senare månad
Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Ovido - Quiz & Flashcards