liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

En novell med 1D - Moments del 5

Av Vera - 25 juni 2013 11:51

Ur förra novellen

Emilias perspektiv: jag tror att Sara kanske börjar gilla Liam men när Emilia satt i sin säng så kom Sara in i hennes rum och sa godnatt och jag började att göra mig iordning och gick sen till sängs.

 

Saras perspektiv: jag vaknade av att jag hade fått ett sms av Liam - hey i really want to meet you today :) 

Sara- i can meet you today but wheen?  Liam- at my house but i will come and pick you up

Sara - well see you soon :)  Liam- i will come to you about one hour :)

Sara läste det sista sms ifrån Liam och log och hon byte om till lite finare kläder och hon gick till badrummet för att borsta tänderna och sen gick hon ner för att fixa en smörgås innan Liam skulle komma och sen efter hon hade ätit upp smörgåsen så gick hon till hallen och satte på sig sina sandaler och när hon gick ut för att vänta på att Liam skulle komma så smsade hon till Emilia - hej jag står och väntar på att Liam ska komma och hämta mig

Emilia- ok men du måste berätta sen efter du har kommit hem. Sara- det ska jag göra men han kommer nu så jag måste sluta men hejdå!  Liam- hey you look so beautiful och vart lite generad när han sa det och Sara- you too :)

Liam öppnade bil dörren för Sara och när han gick på andra sidan för han skulle köra 

 

Liams perspektiv- jag vill ju att dom andra killarna ska få träffa Sara så jag ska överraska henne jag körde till lägenheten där jag och killarna bor och precis när jag skulle öppna dörren så kommer Zayn - Hey Liam is she your girlfriend? Liam- no just a friend  och jag sa - guys this is Sara och samtidigt som jag sa det så kom Louis Niall Zayn och Harry fram till Sara och sa - Hey nice to meet you och Niall började direkt att berätta lite roliga skämt för henne och medans Louis Harry hjälpte mig att duka lite i köket och jag gjorde maten blev Pizza och innan Sara skulle komma in så tände jag lite ljus och jag bad Killarna att säga till Sara att det var en överraskning och när hon kom in i köket så vart hon glad medans Killarna var i vardagsrummet och jag tror att dom lyssnade lite då och då vad vi pratade om

 
 

Vera

25 juni 2013 12:51

Tack snälla du vad glad jag blir :)

 
CECILIA

CECILIA

25 juni 2013 16:38

Vill du ha en header? Jag gör gratis headers för tillfället i ungefär den stilen som min egen är, såklart så får ni själva säga hur ni vill ha den! Lämna en kommentar om du vill ha en :)
kram!

http://candersson.bloggplatsen.se

Vera

25 juni 2013 23:07

visst :)

 
Samira

Samira

26 juni 2013 02:17

Fin blogg!^^
Bloglovinbyte, kanske?

http://we-break-it.bloggplatsen.se

Vera

26 juni 2013 16:31

tack ^^ och visst ha en bra dag! :)

 
Hanna

Hanna

26 juni 2013 20:52

Hej fixar gärna en design åt dig! Skicka ditt lösenord till mig i en kommentar! Mer info...
Du ville ha en design! Nu har jag äntligen tid att ta emot dig...eller snarare jag har kommit ner så långt på listan! ^^
Så om du vill ha en design skriv ditt lösenord i en kommentar så får du din design inom 3-6 dagar! ^^(Detta är säkert jag gör headers till jätte många och dem blir alltid nöjda! Det ända du skall göra är att byta lösenord när jag är klar!)
Och jag gjorde nyss en one direction header till en annan tjej kolla den här...
http://svenska1dlover.bloggplatsen.se/
//Hanna

http://candymandy.bloggplatsen.se

Vera

26 juni 2013 21:22

Hej kan jag skriva mitt lösenord till dig via e-mail?

 
shenja

shenja

26 juni 2013 21:17

Fin blogg du hade sj då! :)

http://faceoff.bloggplatsen.se

Vera

26 juni 2013 21:22

Tack snälla du :) du hade också en fin blogg ha en bra dag

 
CECILIA

CECILIA

26 juni 2013 21:27

Det vore bra om du skickade iväg ett mejl till mig, det är lättare att prata där om hur du vill ha din header :)
Min mejl: cecilia.anderssoon@hotmail.com
xoxo

http://candersson.bloggplatsen.se

Vera

26 juni 2013 21:48

hej jag har skickat ett mejl till dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vera - 1 februari 2015 09:30

Och idag så blir han 21 år gammal                  ...

Av Vera - 12 januari 2015 18:57

Idag så blir han 22 år gammal                    ...

Av Vera - 31 december 2014 23:19

Hej gott nytt år och hoppas att 2015 kommer att bli ett bra år! :)   ...

Av Vera - 24 december 2014 10:00

Idag så blir han 23 år gammal         #Louisbirthdayistoday #OneDirection #Louisbecomes23  #HaveagreatbirthdayLouis ...

Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Skapa flashcards